Гарантія
1. Гарантійний термін товару починається з дня продажу і становить 14 днів. Період гарантії відповідає сервісній політиці компанії-виробника.
2. Доказом придбання товару та підтвердженням прав на сервіс є товарний чек або гарантійний талон, у якому зафіксовано покупку в інтернет-магазині «VikkaStyle».
3. Зверніть увагу, що гарантійне обслуговування здійснюють лише авторизовані сервісні центри. Доставка товару у сервіс здійснюється покупцем.
Всі дії сайт https://vikkastyle.com.ua/ проводить виключно за законом «Про захист прав споживачів».
Повернення товару
Відповідно до закону покупець має право повернути придбання у кількох випадках.
1. Якщо товар не підійшов за кольором, розміром або за іншими показниками, ви можете здійснити повернення протягом 14 днів з дня покупки. Але при цьому з вашого боку повинні дотримуватися наступні умови: упаковка не пошкоджена, фабричні ярлики та пломби цілі, товар не був у вжитку. І звичайно, якщо у вас залишився гарантійний талон або чек, що засвідчує придбання у нашому магазині. Для повернення товару обов'язково попередьте про це менеджера сайту заздалегідь.
При поверненні товару належної якості доставку оплачує тільки покупець, навіть якщо спочатку доставка від інтернет-магазину була безкоштовною.
Пам'ятайте, що ухвала Кабінету Міністрів від 23.09.1991 року не передбачає повернення предметів особистої гігієни, білизни, дитячих іграшок (м'яких, надувних, гумових), а також товарів для новонароджених.
2. Якщо ви знайшли брак товару з вини виробника, і ви дізналися про це при першому використанні товару, зверніться до менеджера сайту. У разі потреби може здійснюватися експертиза товару, у ході якої встановлюється можливе порушення покупцем гарантійних угод. Якщо все ж таки виявився брак товару, сайт обміняє товар безкоштовно на аналогічний належної якості. При цьому покупцем повинен бути наданий гарантійний талон або чек на виріб не пізніше ніж за 14 днів з дня покупки.
3. Закон також передбачає повернення товару, який покупець придбав, керуючись недостовірною інформацією. Щоб уникнути подібних проблем, покупець повинен уточнювати ціну виробу в момент покупки, його точні характеристики, країну та ім'я виробника.
Обмін товару
Ви можете обміняти товар , у разі якщо Вам не підійшов куплений.
При обміні товару належної якості доставку оплачує тільки покупець, навіть якщо спочатку доставка від інтернет-магазину була безкоштовною.
Щоб домовитись про обмін або повернення товару зателефонуйте +38(066)936-65-32. Строк обміну товару до 7 робочих днів, повернення коштів за товар 1-3 банківських дня після отримання товару.